  • Data: 2002-03-23 19:54:55
    Temat: Re: Program do prowadzenia KPiR
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia pięknego Sat, 23 Mar 2002 09:06:10 +0100, "Tadeusz Golebiowski"
    <t...@n...onet.pl> napisałbył:

    >Na stronie http://www.tgsoft.pl jest do pobrania nowa wersja, w której
    >sposób kodowania nie zależy od dysków zainstalowanych w systemie.
    >Przy okazji kilka nowych rozwiązań i super nowość! możliwość rozbudowy
    >programu przez "osoby trzecie". Dzieki temu można pisać moduły za pomocą
    >dodatkowego programu (wkrótce na stronie), lub Delphi i uruchamiać je z
    >poziomu programu KPiR jako kolejne moduły.

    Te programy wogóle działają?

    a) Magazyn Express nie instaluje się, bo twierdzi, że coś jest
    uszkodzone. No może mi coś uszkodziło podczas ściągania, ale:

    b) Faktura 1! oraz Faktura Express mówią: ,,Tworzenie sktruktury
    KOREKTY.ADT błędne'', potem jakiś dziki błąd po angielsku, potemm coś
    miga i program się nie uruchamia

    c) Gospodarka materiałowa -- to samo.

    O hurra, SuperDruk się uruchomił... Niezły wynik 1 na 4...

    Błe,,, jednak nie działa... Wybrałem POMOC -> TGSOFT w internecie i
    program zaczął tak namietnie gwałcić adres, że aż musiałem go zabić...

    Tyle testowania, bo sam SuperDruk mnie nie pasjonuje i chciałem
    potestować inne produkty...
    --
    Tristan hrabia Alder
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)