    From: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Projekt ustaw podatkowych - ale ja.....a :)
    Date: Fri, 14 Apr 2006 09:59:46 +0200

    On Tue, 11 Apr 2006, Herbi wrote:

    > No comments:
    > http://biznes.interia.pl/news?inf=736968

    ...różności:

    http://www.money.pl/archiwum/wiadomosci/artykul/koni
    ec;samozatrudnienia,154,0,152218.html

    Wrócą dyskusje z 2002/2003 roku, co najlepiej zrobić żeby w sposób
    nie dający się podważyć wykluczyć kwalifikację pod "niegospodarcze
    wykonywanie umowy". Tylko że wtedy nikt (z USami na czele) nie próbował
    wykorzystywać wątpliwej treści przepisów do interpretacji którą MF
    chce narzucić (że DG to *nie jest* DG).

    > Kto wynyśla takie głupoty - bo kto w to wierzy to raczej wiemy - fani
    > dyrektora ojca ;)))))

    Problem w tym, że ci co to wymyślają wierzą że robią coś dobrego.
    Na tym tle wychodzi że socjaldemokraci to była oaza świadomości
    ekonomicznej :>

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)