    From: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Projekt ustaw podatkowych - ale ja.....a :)
    Date: Fri, 14 Apr 2006 09:50:05 +0200

    On Wed, 12 Apr 2006, RoMan Mandziejewicz wrote:

> [...]
    [...]
    > Zmniejszenie składki o 10 PLN zwiększa podatek o 1.90 PLN - 8.10 PLN
    > zostaje w kieszeni.

    Jesteś pewien że przeczytałeś tekst?

    Oni chcą zwiększyć podstawę opodatkowania, KASUJĄC MOŻLIWOŚĆ ZALICZENIA
    KOSZTÓW przy umowach osobistych!!
    Weź sobie zlecenie, przy którym masz 5000 zł przychodu, 2500 zł kosztów
    i popatrz co ci wyszło :>
    Oczywiście ryczałtowe koszty też (chcą skasować).

    Pomysły "ryczałtu VAT" to niemal żywcem kopia konceptu Centrum Adama
    Smitha (bodaj tak się nazywa), co myślę pisałem swojego czasu (źle
    myślę ;), ale C.A.S. w ogóle chciał wszystko "zryczałtować" co do
    reszty projektu ma się nijak).

    Najwyraźniej do wymyślania podatków dorwał się ktoś "za zasługi"...

    pozdrowienia, Gotfryd