  • Data: 2007-11-01 17:08:32
    Temat: Re: Prośba o pomoc: kupno na allegro i wpisanie w koszty?
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info> szukaj wiadomości tego autora

    gringo wrote:

    > Witam! Jaki to ma być rachunek? Na razie ze sprzedawcą ustaliłem, że
    > spiszemy umowę kupna-sprzedaży, ale z tego co wiem, to jest za mało,
    > gdyż taka umowa nie jest dokumentem księgowym, a jedynie oświadczeniem
    > woli.
    >
    > Gdybyś mógł rozwinąć swoją sugestię byłbym bardzo zobowiązany.
    >
    > Gringo

    Musisz mieć dowód poniesienia kosztu.

    IMHO, nie musisz spisywać jakiejkolwiek innej umowy.
    Przecież jedną już zawarłeś - licytując i wygrywając aukcję.
    Wystarczy zatem wydruk aukcji + potwierdzenie przelewu.

    Jeśli cena na aukcji >= 1000 plz to oczywiście PCC-3 i trzeba
    odprowadzić podatek.

    Pozdrawiam

    Piotrek