    From: <x...@...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Proste pytanie - DG, amortyzacja, WNiP
    Date: Mon, 20 Oct 2008 23:20:10 +0200

    > Wiesz, ja nie wiem co rozumiesz przez "stronę www" :)
    > Bo teraz mi wychodzi, że wcale nie chodzi o "stronę" (jej treść)
    > lecz "adres internetowy" (DNS!), który ze stroną ma mało wspólnego

    No tutaj już widzę podejście filozoficzno-pozycjonerskie :) Jednak, jeżeli
    wartość strony jest wyceniana według jej pozycji to może ona być traktowana
    bardziej jako *domena*, natomiast jeżeli jej siła tkwii w treści, która po
    czasie samoistnie sprowadziła ją na wysokie pozycje - wtedy można skłaniać
    się do dominacji *treści*. Jednakże w pierwszym i drugim wypadku obie
    rzeczy: domena i treść stanowią jednolitą całość, tak więc wartość całości
    stanowi pozycja (domena) jak i treść.

    pozdr ;)