    From: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Prywatny sprzęt kupiony podczas DG w firmie
    Date: Mon, 21 Dec 2015 11:53:50 +0100

    W dniu 2015-12-21 o 11:52, p...@g...com pisze:

    > Czyli można prowadząc DG kupić sobie coś na paragon, potem wprowadzić to jako
    środek trwały do firmy wyceniając na podstawie paragonu i US nie ma podstaw prawnych,
    żeby się czepiać? Dla jednoosobowego niewatowca jest to całkiem ciekawa forma
    utrzymania praw konsumenta do zakupionych sprzętów.
    > W sumie samochód osobowy kupiony na siebie można tak wprowadzić, to czemu by nie
    coś innego.

    Tyle że prawa konsumenta przysługują nie temu, kto "kupuje na paragon",
    tylko temu, kto "kupuje w niezarobkowym celu". A kupienie na paragon
    celem wniesienia do firmy jest celem zarobkowym.

    --
    Liwiusz