    From: j...@i...pl (Jacek)
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Przekaz elektroniczny ZUS
    Date: 27 Nov 2002 22:56:55 +0100

    > Hmm.. Ja dostałam w ZUS dokładnie odwrotne instrukcje - żeby nie mieszac
    > w jednym pliku kilku klientów. I to pod zadnym pozorem bo na 100% nie
    > przejdzie.
    > A rodzaje dokumentów nie sa wazne. Ma byc jeden plik - jeden klient.
    > Na tą zasadę pracownik ZUSu kładł szczególny nacisk.
    >
    > A więc znowu - co ZUS to inne zasady?

    O kurcze !!! - to ja w takim razie juz trzeci rok źle przesyłam. A tak na
    poważnie - w ZUS to pracują z reguły bardzo niekompetentni ludzie - tak więc
    co do zasady unikam kontaktów bezpośrednich z tą instytucją.
    Przesyłanie pojedynczych zestawów i późniejsze odbieranie poszczególnych
    potwierdzeń to coś z rodzaju sado-maso, Maddy jak Ty sobie z tym radzisz ?
    No chyba, że masz tych zestawów niewiele.
    Zauważ, że sposób, który Ci polecono nie jest zły tyle że bardzo
    pracochłonny.

    > Nie bądź okrutny - co "w takim zestawie nie..."? Umre z ciekawości :-)))
    Nie umieraj to po prostu jakieś śmieci.
    Jacek