eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiPrzekazanie przedmiotów z majątku prywatnego do majątku firmy › Re: Przekazanie przedmiotów z majątku prywatnego do majątku firmy
  • Data: 2012-05-10 15:52:36
    Temat: Re: Przekazanie przedmiotów z majątku prywatnego do majątku firmy
    Od: Robert Stefański <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On May 4, 7:58 pm, Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> wrote:
    > [...]
    >
    >   No to mamy kłopot.

    Dzisiaj przyszła mi do głowy taka myśl.
    Skoro z jednej strony nie mogę bezpośrednio wpisać tych przedmiotów w
    koszty,
    a z drugiej strony nie mogę na podstawie amortyzacja ani ŚT ani WNiP
    podwyższyć sobie kosztów,
    to zostaje jeszcze wpisanie do Ewidencji Wyposażenia (przedmiot o
    wartości 2500 zł).
    Tylko czy mógłbym na tej podstawie podwyższyć koszty?