  • 11. Data: 2004-11-03 19:59:29
    Temat: Re: Przelew "prywatny" z konta firmowego - można?
    Od: Paszczak <s...@h...pl>

    Radoslaw P. <r...@a...net.pl> wrote:
    > Ale pisałeś o mbankowej eKacie -- funkcjonalność karty Inteligo jest taka sama
    > (tzn. jest o wiele większa, ale akurat w temacie IO jest taka sama).

    Na eKarcie piszą, że może służyć również do MO i TO.

    P.

  • 12. Data: 2004-11-04 18:02:14
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik Radoslaw P. <r...@a...net.pl> w poście
    news:bbmho0p4qgdl14f3od7bkoht2600vtlchs@4ax.com > Jak robisz zakupy przez
    net, to trzeba było to wcześniej przemysleć i
    > założyć konto firmowe w Inteligo. Karta za ~1zł/m-c.

    ZA DARMO jest w Inteligo !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    - do konta firmowego, zwykla , ma sie rozumiec.

    Do osobistego 99 gr. Do firmowego "karta z sercem" (affinity) za 99 gr.

    Pozdrawiam
    SDD

    --
    Rozwiązywanie zadań, pisanie prac.
    http://www.wszechwiedza.pl

  • 13. Data: 2004-11-04 18:37:02
    Od: Radoslaw P. <r...@a...net.pl>

    Wed, 3 Nov 2004 19:59:29 +0000 (UTC), w <cmbdb1$fhh$1@phone.provider.pl>,
    Paszczak <s...@h...pl> napisał(-a):

    > Na eKarcie piszą, że może służyć również do MO i TO.

    Karta Inteligo widać także.
    "Karta Inteligo jest jedyną "nie-wirualna" kartą w tym zestawieniu. Jest to
    standardowa elektroniczna karta debetowa, która została wyposażona w możliwość
    dokonywania płatności w Internecie (transakcje MO/TO/IO)."

  • 14. Data: 2004-11-04 20:01:45
    Od: "svobo" <s...@n...pf.pl>

    > zmien biuro rachunkowe. :-D
    popieram,
    i opłaty za przelew nie ksiegowałbym w kup
    Innych ograniczeń nie widze