    From: "KK" <n...@n...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Przemeldowanie - a DG - proszę o pomoc
    Date: Tue, 22 Jul 2003 15:16:04 +0200

    > Podejrzewam, na podstawie dalszej czesci maila, ze nie chodzi Ci o
    > miejsce prowadzenia dzialalnosci - bo takowej aktualnie nie prowadzisz
    > (zawieszenie), ale ze nie chcesz zmieniac siedziby (C8 w NIP1, a nie
    > C9).

    Tak - siedziba.

    > wKF: nie chcesz zmieniac siedziby, czy nie zmieniles siedziby?
    > Napisales przeciez, ze juz wszystko zalatwiles w US, wiec w szczegolnym
    > przypadku mozesz sobie chciec... :)

    Nie zmieniłem. Wszystko co zrobiłem w nowym US (miasto X) to złożyłem NIP-3
    o zmianie danych osoby fizycznej - gdzie podałem nowy adres zameldowania i
    zamieszkania. Oprócz tego w tym US złożyłem oświadczenie, że rozliczam się
    na zasadach ogólnych i że księgi znajdują się w pod adresem A.

> [...]
    stanu
    > faktycznego i prawnego odnoszące się do przedsiębiorcy i wykonywanej przez
    niego
    > działalności gospodarczej, objęte danymi zawartymi w zgłoszeniu, o którym
    mowa w
    > art. 88b ust. 2, i powstałe po dniu dokonania wpisu do ewidencji
    działalności gospo-
    > darczej, w terminie 14 dni od dnia powstania tych zmian. Do zgłoszenia
    zmian sto-
    > suje się odpowiednio przepisy art. 88b i 88c."

    Rozumiem - czyli w mieście A powinienem to zgłosić. To wszystko jest na tyle
    skomplikowane, że chyba prościej było by przenieść siedzibę firmy do miasta
    X (tam gdzie teraz mieszkam) lub ewentualnie zlikwidować wogóle działalność
    (to w ramach wpsierania małych przedsiębiorstw ;-)

    > (...)
    >
    > Zawieszona tylko faktycznie, czy zawieszona w US?

    Obydwie zawieszone w US (NIP-1 / NIP-2).

    > Nie.

    > Nie.

    Czyli jak. Mam teraz:

    KK, ulica X, miasto X, NIP 1234567890

    PPHU Kwiatek KK, ulica A, miasto A, NIP 1234567890 (ten sam!?)

    > Ale o czym chcesz informowac ZUS, skoro sie wyrejestrowales?

    No to ja się cieszę, że nie ma o czym ;-)))

    Pozdrawiam
    KK