    From: gonia <g...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Przerwa w DG a kasa fiskalna...
    Date: Tue, 17 Apr 2007 14:33:56 +0200

    Użytkownik Jarosław Sobieraj napisał:

    > Prosilem o konkret, a nie o "dobre rady"... Jak przeczytasz jeszcze raz
    > obydwa posty moze ogarniesz...

    ja przeczytałam, ale nie ogarnęłam

    w pierwszym poście piszesz, że miałeś obowiązek od 1 dnia po 3 letniej
    przerwie w odbywaniu działalności, co oznaczałoby, że 4 lata temu
    przekroczyłeś magiczny pułap, w związku z czym kasa ci się należy

    w drugim poście piszesz, że kasa Ci się ma należeć po przekroczeniu
    20 000 obrotu tak, jakbyś zaczynał działaność "na nowo"

    jeżeli łapiesz się pod pierwszy wariant, to kasę faktycznie powinieneś
    mieć od pierwszego dnia działaności po przerwie
    jeżeli pod drugi wariant - czyli nie miałeś obowiązku mieć kasy, bez
    względu na przerwę, to nie widzę podstaw do 20 000 zł - podatnikiem
    jesteś lat ileś tam i dotyczy ię limit 40 000