  • Data: 2015-12-08 19:17:31
    Temat: Re: Przerzucanie pieniędzy pomiędzy kontami
    Od: witek <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Jacek wrote:
    > Syn studiuje i jest na naszym utrzymaniu. Ma pewne oszczędności na
    > koncie, ale są one nieoprocentowane. Żona wymyśliła, żeby przelał na jej
    > rachunek pieniądze, a ona zrobi lokatę na 3% i potem mu zwróci.
    > Ja twierdzę, żeby tak nie robić, bo podejrzewam, że w razie "W" ktoś się
    > może doszukać naruszenia jakichś przepisów. Żona na to, że czytam
    > "głupoty w internecie", że "wszyscy tak robią" i "nikt nie ma z tego
    > powodu problemów".
    > Jak radzicie? Czy takie przerzucanie pomiędzy kontami syn-matka jest
    > bezpieczne?
> [...]

    A teraz udowodnij, ze to nie była pozyczka, że nie musiałeś jej zgłaszać
    do US i że nie musisz teraz płacić 20% kary.

    Generalnie nie dajmy się zwariować i zyjmy normalnie

    Natomiast jest 0.00000001% szansy, ze przy okazji jakiejs tam kontroli
    US bedzie chciał wyciąg z konta i akurat z tego okresu i ze akurat sie
    zapyta co to za przelew i z jakich środkow ta lokata.
    I ze urzednik uzna, że to była niezgłoszona pożyczka i że teraz po
    twojej stronie bedzie piłeczka i że to ty bedziesz się musiał odwoływać
    od decyzji US.

    Z innej paczki. Przestancie niańczyć syna. Ma konto, niech założy sobie
    lokatę.