  • Data: 2015-12-15 15:57:45
    Temat: Re: Przerzucanie pieniędzy pomiędzy kontami
    Od: witek <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    J.F. wrote:
    > Użytkownik "witek" napisał w wiadomości grup

    > 9637 w sumie przez 5 lat czy kazdego roku ?

    naprawde nie znasz przepisów?

    okienko 5 lat wstecz od dnia darowizny, suma darowizn w tym okresie od
    jednej osoby.

    > Pierwsze latwo przekroczyc, a i drugie sie moze zdarzyc w bogatszych
    > rodzinach.
    > Wiec zostaje powolac sie na KRiO ... ale taki quad to chyba wystaje
    > ponad "opieke".

    lub zlozyc SD-Z2

    > Hm, a dziecko moze nimi dysponowac ? O ile pamietam, to cukierka moze
    > sobie kupic w drodze do szkoly, a i to dopiero jak ma ponad 10 lat.
    > Do wiekszych wydatkow nie ma prawa/zdolnosci.

    wlasnie w takim zakresie moze dysponowac samodzielnie.
    pozostałe transakcje są po prostu nieważne.

    COś mi tam krąży w głowie przypadek, ze rodzice zarzadali od pani w
    kiosku ruchu zwrotu kasy za sprzedane dziecko lotto.
    jakos tak to bylo, ale nie pamietam wiecej.

    > US jak juz zacznie kontrolowac konta, i kwota bedzie wieksza, to na
    > pewno o tlumaczenie spyta.

    US jak juz cos kontroluje, to w konkretnym celu a nie prewencyjnie moze
    cos znajdą.

    Trzeba by miec naprawde pecha, zeby aukart US interesowały dochody w
    danym okresie.

    > Pytanie wiec jest czy zacznie ... i czy sie w razie pytania taka
    > odpowiedzia zadowoli

    odpowiedz pewnie nie, ale fakty wynikajace z dokumentow pasujące do
    odpowiedzi pewnie tak.
    pewny mozesz byc dopiero po.