    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Date: Mon, 21 Dec 2015 10:07:03 +0100
    From: "G.S." <s...@s...com.pl>
    Subject: Re: Przerzucanie pieniędzy pomiędzy kontami
    <56682de7$0$685$65785112@news.neostrada.pl> <n49fng$anc$1@dont-email.me>
    <566b1806$0$22840$65785112@news.neostrada.pl>
    <n4f7bs$i2t$5@dont-email.me>
    <566e830b$0$22833$65785112@news.neostrada.pl>
    <n4n2bq$hl2$1@dont-email.me> <566ff5fe$0$662$65785112@news.neostrada.pl>
    <n4p9kj$ivq$1@dont-email.me> <n4padk$4vj$1@node2.news.atman.pl>
    <56708895$0$684$65785112@news.neostrada.pl>
    <n4r352$cl2$1@node1.news.atman.pl>
    <5672b751$0$657$65785112@news.neostrada.pl>

    On Thu, 17 Dec 2015, J.F. wrote:

    > Ja wiecej powiem - nie moze uczestniczyc (de iure oczywiscie).
    > A skoro nie moze ... to czy wygrana nalezy wyplacic ?

    Po przeczytaniu postu Animki nasunęło mi się natychmiast
    porównanie: "a co jakby kupiło alkohol".
    IMVHO, w takim przypadku dziecku należy się zwrot wydanych
    pieniedzy (za zwrotem wydanego towaru oczywiście), sankcje
    dla sprzedawcy pomijam bo to nie jest "część cywilna"
    rozważania.
    Rzecz jasna, przy "wygranym losie" sprzedawca jakoś specjalnie
    oponować nie musi ;)
    Ale podejrzewam, że organizator loterii będzie miał jakiś
    zapisik w regulaminie na taki przypadek :)
    (że wygrane "w sposób prawnie niedozwolony" nie podlegają
    wypłacie)

    pzdr, Gotfryd