    From: cef <c...@i...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Przetwarzanie danych
    Date: Wed, 6 Mar 2024 22:09:48 +0100

    W dniu 2024-03-06 o 11:14, Kviat pisze:

    > Przyłączam się do zdziwienia.
    > Wysyłam od lat, miesiąc w miesiąc i prawie zawsze UPO mam zanim jeszcze
    > zdążę zamknąć okno "wysyłka elektroniczna". Maks po kilkunastu sekundach.
    > Raz się zdarzyło opóźnienie, że na UPO czekałem do następnego dnia, ale
    > nie wiem ile w rzeczywistości to trwało. Jpk-vat miał status "w trakcie
    > przetwarzania" i nie chciało mi się czekać. UPO pobrałem następnego dnia
    > i znalazłem komunikat, że jakąś awarię mieli czy coś takiego.

    Hmmm, ja na pewno chcę to ściągnąć, bo gdzieś mi tam chodzi, po głowie,
    że deklaracja bez pobranego UPO jest jakby nie złożona a że mam zwroty,
    to mi zależy na przyklepaniu od razu. I od razu to chyba nigdy nie było.
    Może dlatego, że to zawsze
    jest sobota albo niedziela rano? Często siedzę z tym laptopem na
    kolanach i jak mi się przypomni, to w ciągu dnia klikam co jakiś czas i
    często do obiadu nie ma UPO czyli kilka godzin.
    Conajmniej kilka razy nie było do niedzieli rano. Robię ze Stream Softu Ala.