  • Data: 2011-12-27 13:44:29
    Temat: Re: Przychód z praw majątkowych, zaliczka i koszty
    Od: Przemyslaw Rokicki <d...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Prosic sobie możesz - publicznie pytasz na grupie dyskusyjnej, to
    > spodziewaj sie dyskusji. A jak nie rozumiesz, co to grupa dyskusyjna,
    > to sprawdź, ilu uzytkowników usenetu potrzeba do wkręcenia żarówki -
    > to powinno Ci rozjaśnić problem.

    liczę się z dyskusją, ale temat był juz przerabiany na tej grupie
    przez czołowego
    grupowicza Gorfryda więc dziwi mnie że znów do tego wracamy.

    > Znaczy mamy zgadywać, któremu urzędowi skarbowemu podlegasz, żeby
    > podać Ci właściwy numer konta?

    zacytuje może moje pytanie z wątku:

    Z mojego punktu widzenia wyglada top tak. Założenie ze kwota bez vatu
    to kwota 32,41. Przed wyliczeniem zaliczki zaokraglamy do pełnego
    złotego, czyli bierzemy podstawe
    32 zł. Liczymy 18% podatku = 5,76 zł , należną zaliczke zaokraglamy
    czyli do wplaty jest do urzedu 6 zł. Płatnik puszcza to do 20
    kolejnego miesiaca
    wybierajac z lity formularz PIT-4 lub jak nie ma to PIT i wtedy w
    identyfikacji zobowiazania "podatek od wynagrodzeń-PIT-4".
    I teraz tak, jezeli jedna osoba kupi w danym miesiacu wiecej uslug to
    przed wyliczeniem podatku sumuje przychod czy osobno dla kazdego a
    tylko na przelewie sumuje? Moze kupic 10 miesiaca i pozniej 20 a 10
    nie miec swiadomosci ze kupi tez 20. Jak to wyglada? Jak pusci 2
    przelewy do US to nie bedzie problemu?