  • 31. Data: 2006-09-18 18:09:18
    Temat: Re: Pytania nowiciusza o Vat.
    Od: "Dr.Endriu" <n...@i...pl>

    > Jak tu założyć firmę zwolnioną z VAT...:)

    > Czyli gdybym nie przekroczył takich obrotów to wszystko moge kupować bez
    > Vat-u ????????????
    > (Jak by się to sprwdziło zaraz lece zakładać firmę...:)

    > Błagam wszyskich ludzi dobrej woli - nie odpisywać człowiekowi
    > póki nie raczy przeczytać dwóch zdań z pierwszego lepszego poradnika
    > "taxes for dummies"

    No to w końcy gdy nie przekrocze 20000 to US zwróci mi ten Vat, czy nie?.

    P.S.
    Sami enigmatyczni kolesie na tej grupie.
    Dużo krytykują, nic nie wnosza ...a w sumie to chyba nie za dużo wiedzą....
    Żeby chociaż zechciał się ustosunkować do wypowiedzi...

    Dr.Endriu
    nmp1(małpa)interia.pl
    http://nmp1.w.interia.pl

  • 32. Data: 2006-09-18 18:09:48
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 18 Sep 2006, t wrote:

    > Błagam wszyskich ludzi dobrej woli - nie odpisywać człowiekowi
    > póki nie raczy przeczytać dwóch zdań z pierwszego lepszego poradnika

    E tam, zaraz podatnika... posty by mógł przeczytać ;)
    Jedno zastrzeżenie: *NORMALNIE* przeczytać.
    A nie tak jak uczą na kursach szybkiego czytania :>
    (chciałbym widzieć tych gigantów od 5000 słów/minutę po pierwszych
    kilku stronach ustawy o VAT :>)

    pzdr, Gotfryd

  • 33. Data: 2006-09-18 18:41:33
    Od: t <r...@o...pl>

    Dnia 18-09-2006 o 20:09:18 Dr.Endriu <n...@i...pl> napisał:

    > No to w ko?cy gdy nie przekrocze 20000 to US zwróci mi ten Vat, czy
    > nie?.
    >

    > P.S.
    > Sami enigmatyczni kolesie na tej grupie.
    > Du?o krytykuj?, nic nie wnosza ...a w sumie to chyba nie za du?o
    > wiedz?....
    > ?eby chocia? zechcia? si? ustosunkowaae do wypowiedzi...

    Zobacz inne wątki w których staram się pomóc w _konretnych_ problemach.
    Ty masz jakieś zupełnie pdostawowe pytania na które nie raczysz nawet sam
    poszukać
    odpowiedzi. Ja rozumiem - przeczytałeś pare stron i nie czaisz detalów.
    Ale Ty nic nie przeczytałeś i na dodatek niespecjlanie przykłądasz się do
    czytania
    odpowiedzi grupowiczów..

  • 34. Data: 2006-09-18 18:59:23
    Od: "Dr.Endriu" <n...@i...pl>

    Wolałbym żebyś już nie zabieał głosu w tej akurat dyskusji.....
    Zajmij się może pomoaganiem innym, bo dwie wypowiedzi jakich raczyłeś
    udzielić
    nie pomogły mi za dużo...

    Cytuję.....
    "
    >Zwykle jestem bezkonfliktowy ale jak czytam takie coś to mi się scyzoryk w
    >keiszeni otwiera
    >- znasz www.google.pl ? No to zajrzyj tam czasem!
    "
    "
    >Błagam wszyskich ludzi dobrej woli - nie odpisywać człowiekowi
    >póki nie raczy przeczytać dwóch zdań z pierwszego lepszego poradnika
    >"taxes for dummies"
    "
    Jeżeli twoja pomoc polega na wypisywaniu takich knotów jak w moim wątku, to
    ja
    i moi koledzy grupowicze panu już podziękujemy...

    Dr.Endriu
    nmp1(małpa)interia.pl
    http://nmp1.w.interia.pl

  • 35. Data: 2006-09-18 19:29:34
    Od: t <r...@o...pl>

    Dnia 18-09-2006 o 20:09:48 Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
    napisał:

> [...]
    > A nie tak jak uczą na kursach szybkiego czytania :>
    > (chciałbym widzieć tych gigantów od 5000 słów/minutę po pierwszych

    Hahaha, jak zwykle celnie ;)

    pozdrawiam

  • 36. Data: 2006-09-18 19:30:19
    Od: t <r...@o...pl>

    Dnia 18-09-2006 o 20:59:23 Dr.Endriu <n...@i...pl> napisał:

    > Wola?bym ?eby? ju? nie zabiea? g?osu w tej akurat dyskusji.....
    > Zajmij si? mo?e pomoaganiem innym, bo dwie wypowiedzi jakich raczy?e?
    > udzieliae
    > nie pomog?y mi za du?o...
    >
    > Cytuj?.....
    > "
    > "
    > "
    > "
    > Je?eli twoja pomoc polega na wypisywaniu takich knotów jak w moim w?tku,
    > ja
    > i moi koledzy grupowicze panu ju? podzi?kujemy...

    Ja również dziękuję panu i kolegom, mam nadzieje tylko że koledzy nie z US
    bo to by juz było mało smieszne(szczególne jeśli z działu VAT by byli) ;)

  • 37. Data: 2006-09-18 19:42:13
    Od: "Dr.Endriu" <n...@i...pl>

    > Ja również dziękuję panu i kolegom, mam nadzieje tylko że koledzy nie z US
    > bo to by juz było mało smieszne(szczególne jeśli z działu VAT by byli) ;)

    A cóż w tym złego iż nowa firma chce sobie kupić narzędzia dla firmy
    bez Vat-u ?(jezeli istnieje taka opcja, co chcę w powyższym wątku
    ustalić...),
    i dać pracę dla paru kolegom z podwórka?

    Dr.Endriu
    nmp1(małpa)interia.pl
    http://nmp1.w.interia.pl

  • 38. Data: 2006-09-18 19:56:19
    Od: t <r...@o...pl>

    Dnia 18-09-2006 o 21:42:13 Dr.Endriu <n...@i...pl> napisał:

    > A có? w tym z?ego i? nowa firma chce sobie kupiae narz?dzia dla firmy
    > bez Vat-u ?(jezeli istnieje taka opcja, co chc? w powy?szym w?tku
    > ustaliae...),
    > i daae prac? dla paru kolegom z podwórka?

    Jest to jak najbardzije chwalebny cel
    Tylko się weź za nauke przepisów bo możesz kolegom pozamiatać :)
    W rtym wątku masz co trzeba, jak przeczytasz pare artów z netu to będziesz
    wyjadaczem w VAT więc ....

  • 39. Data: 2006-09-18 22:13:06
    Od: "Dr.Endriu" <n...@i...pl>

    > Jest to jak najbardzije chwalebny cel
    > Tylko się weź za nauke przepisów bo możesz kolegom pozamiatać :)
    > W rtym wątku masz co trzeba, jak przeczytasz pare artów z netu to będziesz
    > wyjadaczem w VAT więc ....

    O siebie to ja się nie martwię. Weznę się raczej do roboty (na czarno -
    przynajmniej na początek)
    , niż za studiowanie idiotycznych przepisów polskiego prawa podatkowego (z
    których i tak nic nie wynika,
    poz tym że kolejne rzesze młodych Polaków wyjeżdżają za granicę,i tam
    trzepią kasę).

    Jedeno mnie tylko zastanawia....na czym polego rola na tym forum kolesia o
    ksywie "t"?.
    Koleś tylko głupio dogaduje i nic konkretnego nie mówi. Chyba trzeba go
    zacząć ignorować
    od następnego postu.... .

    Dr.Endriu
    nmp1(małpa)interia.pl
    http://nmp1.w.interia.pl

  • 40. Data: 2006-09-19 07:45:27
    Od: t <r...@o...pl>

    > Jedeno mnie tylko zastanawia....na czym polego rola na tym forum kolesia
    > ksywie "t"?.
    > Kole? tylko g?upio dogaduje i nic konkretnego nie mówi. Chyba trzeba go
    > zacz?ae ignorowaae
    > od nast?pnego postu.... .

    Zachęcam szczerze, dla mnie EOT