eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiRachunki/faktury w walutach obcych i płatności via PayPal › Re: Rachunki/faktury w walutach obcych i płatności via PayPal
  • Data: 2008-03-03 08:58:47
    Temat: Re: Rachunki/faktury w walutach obcych i płatności via PayPal
    Od: <s...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > W porządku, tylko skoro PayPal jest bankiem i mam w nim konto, to
    > rzekomo powinienem je zgłosić w US jako konto mojej działalności
    > gospodarczej, tak? Ale przecież to jest konto walutowe (dolarowo-
    > funtowo-...), nie złotówkowe. W takim razie nie może być chyba
    > traktowane jako konto bankowe używane przy rozliczeniach podatkowych.
    > Czy się mylę?

    Uważasz, że masz obowiązek zgłaszania do US kont tylko używanych do płacenia
    podatków? Jeśli tak, jesteś w błędzie.

    > Jeśli jednak może, to czym wtedy staje się moje stare konto firmowe w
    > polskim banku, na które przelewają płatności kontrahenci z Polski?

    Widzisz, Polska to taka dziwna kraj, gdzia obywatel (również z DG) może mieć
    nawet kilka kont w różnych bankach :) A zgłaszasz w US te, które
    wykorzystujesz w działalności (tak najprościej).