    From: "Maciek Zarzycki" <m...@p...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Re: Re: Amortyzacja prawa wieczystego użytkowania
    Date: Tue, 12 Feb 2002 10:20:30 +0100

    To ze obecnie zalicza sie je do srodkow trwalych to
    wiem, mi chodzi raczej o zamkniecie roko 2001.

    Niezaleznie od tego czy ST czy WNiP moje pytania sa
    wciaz aktualne- czy ktos zna odpowiedz

    1. CZY AMORTYZUJECIE BILANSOWO WIECZYSTE
    UZYTKOWANIE GRUNTU
    2. JESLI TAK TO JAKA STAWKE STOSUJECIE
    3. JESLI NIE TO JAK TO UZASADNIC
    4. JESLI TAK TO AMORTYZACJA NA UKLAD 4 CZY NA POZOSTALE
    KOSZTY OPERACYJNE

    Czytalem rozne ksiazki na temat (np. J.Zubrzycki i inni: Srodki trwale oraz
    wartosci niematerialne i prawne 2001) i informacje sa mocno lakoniczne

    Maciek

    Użytkownik "Sławomir Dąbrowski" <s...@s...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    http://www.infor.pl/dokument.html?P180=I25.2001.039.
    015003700&format=webmore