    Newsgroups: pl.pregierz,pl.soc.prawo.podatki
    Date: Thu, 23 Jan 2014 01:28:51 +0100
    From: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
    Subject: Re: Re: Rząd chce opodatkować szybki internet

    On Wed, 22 Jan 2014, Nemo wrote:

> [...]

    Nienienie. Tego nie napisałem :>
    (tak, czepiam się cięcia wrotki :))

> [...]
    [...]
    > To jest sensowne działanie, ale na potrzeby akcji, czyli w ograniczonym
    > czasie. Np. elektryfikację mamy dawno za sobą, więc preferencje podatkowe

    Moment, moment. Wyraziłem się IMO wystarczająco precyzyjnie.
    Nie odnosiłem się do ZASADNOŚCI takiej czy innej preferencji.
    Odniosłem się za to do FAKTU. Do istnienia relacji.

    Twoja argumentacja że "elektryfikacja nie wymaga już wsparcia"
    ma się NIJAK do pytania "czy opodatkowanie stoi w sprzeczności
    z elektryfikacją".
    Oczywiście że stoi.
    Być może dlatego, że elektryfikacja jest już zbędna (ale to
    zupełnie osobna dyskusja do której się nie wtykam).

    A już przedtem wyglądało tak jak w cytacie u samej góry, że
    chciałeś zatkać gębę interlokutorowi przemyconą tezą jakoby
    elektryfikacja była czymś niepodważalnie potrzebnym,
    Hiki mnie zaskoczył tekstem który z kolei wygląda na
    akceptację tej tezy i wniosku że podatki NIE stoją na
    przeszkodzie elektryfikacji (zaraz mnie dopadnie, ale
    tak napisał ;))

    pzdr, Gotfryd