  • 1. Data: 2002-04-25 11:25:12
    Temat: Rencista - wydatki remontowe
    Od: "TPSA" <a...@p...onet.pl>

    Witam,
    Jestem rencista. Dostalem juz rozliczenie podatków z ZUS za rok 2001.
    Chcialbym jednak odliczyc jeszcze wydatki na modernizacje mieszkania. Na
    jakim formularzu powinienem to zrobic? Czy jest na to jakis okreslony
    termin?
    Dziekuje za pomoc i pozdrawiam,

    Andrzej Kusnierski

  • 2. Data: 2002-04-25 11:41:12
    Temat: Re: Rencista - wydatki remontowe
    Od: "HANIA" <h...@w...pl>

    Musisz wypełnić PIT-37 oraz załącznik PIT-D. Termin składania w Urzędzie
    Skarbowym: 30-04-2002
    Pozdrawiam. Hania.

  • 3. Data: 2002-04-25 11:59:18
    Od: "TPSA" <a...@p...onet.pl>

    Użytkownik "HANIA" <h...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Musisz wypełnić PIT-37 oraz załącznik PIT-D. Termin składania w Urzędzie
    > Skarbowym: 30-04-2002

    A czy powinienem zaznaczyc ze jest to korekta?

    --
    Andrzej Kusnierski

  • 4. Data: 2002-04-25 12:35:59
    Od: "Wiola Pikorska" <p...@p...com.pl>

    Użytkownik "TPSA" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "HANIA" <h...@w...pl> napisał w wiadomości
    >
    > A czy powinienem zaznaczyc ze jest to korekta?
    >
    > --
    > Andrzej Kusnierski
    ------------------------------------
    Z pytania nie wynika że już wcześniej składałeś PIT-37
    za rok 2001 .Jeżeli już złożyłeś a teraz chcesz zrobić korektę ( odliczenia)
    to wtedy zaznaczasz że jest to korygujący.Jeśli natomiast dostałeś PIT z ZUS
    i mimo że ZUS cię już rozliczył chcesz dokonać sam rozliczenia żeby odpisać
    odliczenia to nie traktujesz tego jako korekty i zaznaczasz że jest to
    rozliczenie.
    Jolka

  • 5. Data: 2002-04-25 14:51:09
    Od: "TPSA" <a...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Wiola Pikorska" <p...@p...com.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    odpisać
    > odliczenia to nie traktujesz tego jako korekty i zaznaczasz że jest to

    I wlasnie o to mi chodzilo. Dziekuje wszystkim za porady.

    Pozdrawiam,

    Andrzej Kusnierski

  • 6. Data: 2002-04-27 15:04:10
    Od: "Czubinska Katarzyna" <k...@p...onet.pl>

    Tak musi Pan złożyć zeznanie podatkowe np.PIT-37 do końca kwietnia na
    podstawie swojego rozliczenia z ZUS.w ZEZNANIU TYM WYKAZUJE pAN PONIESIONE
    WYDATKI W MINIONYM ROKU PODATKOWYM.