eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiRodzice bez NIP chcą sprzedać mieszkanie i oddać dzieciom dom › Re: Rodzice bez NIP chcą sprzedać mieszkanie i oddać dzieciom dom
    From: "IwonaW" <iwo_nka[spam]@wp.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Rodzice bez NIP chcą sprzedać mieszkanie i oddać dzieciom dom
    Date: Fri, 5 Jan 2007 11:30:26 +0100

    wiadomości news:Pine.WNT.4.64.0701051004190.2840@athlon64...

    > Hm... mi wychodzi niespójność: NIP im *był* potrzebny, tylko nie
    > dopełnili obowiązku rejestracyjnego.
    > Grupowicze, dobrze myślę?
    >
    > pzdr, Gotfryd

    Mam znajomego ktory tez jest bez NIP-u - marynarz, nie otrzymywal dochodow w
    PL, z podatkow zawsze rozliczali go armatorzy nie bylo problemow z podwojnym
    opodatkowaniem - w Polsce podatkow placic nie musial - nie mial NIP.
    Kupil z zona dom i US od razu zainteresowal sie skad mial srodki. Zona
    wziela wyciagi z banku (polskiego), kilka starych kontraktow i poszla
    wyjasniac. Problemow nie bylo, wyliczyli im ze mieli dochod i ze nie sa
    szara strefa, on NIP nadal nie ma :-)
    Osobiscie spotykam sie z nadaniem NIP przy koniecznosci pierwszego
    rozliczenia sie z podatkow, tutaj takich podatkow chyba nie bedzie (zalezy
    jaka wartosc darowizny) wiec moze obejdzie sie bez NIP?

    pozdrawiam
    Iwona