  • Data: 2012-04-25 10:16:39
    Temat: Re: Rozliczenie roczne - rozterki...
    Od: "Marzena" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:slrnjpfb8o.18kp.proteus@pl-test.org...
    > On 2012-04-24, 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid> wrote:
    >
    > [...]
    >
    > A co stanowi przeciw by wspólnie rozliczyć dochody "na skali"?
    > Ja w zeszłym roku rozliczałem PIT-38 (sam) i PIT-36 (wspólny).

    Podatek liniowy, ryczałt ewidencjonowany czy karta podatkowa wykluczaja z
    możliwości wspólnego rozliczenia małżonków czy w sposósb przewidziany dla
    osób samotnie wychowujących dzieci.
    Jest to traktowane jako przywilej, do kórego latwo stracić uprawnienia.
    Wystarczy też np. złożyć zeznanie roczne po terminie i też już traci się to
    uprawnienie.
    PIT-38 to chyba od dochodów kapitałowych? Tu obowiązują inne zasady.

    marzatela
    http://www.szultaset.pl