    From: "Efreet" <e...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Ryczałt, ryczałt, ryczałt raz jeszcze...
    Date: 22 Oct 2007 14:56:04 +0200

    Gotfyd Smolik news (brzmi jak nazwa telewizji ;) napisal:

    > On Sun, 21 Oct 2007, Efreet wrote:
    >
    > [...do Jagny, BTW, jakbyś wrotkę zostawiał, to by nie wyglądało
    >   że piszesz do samego siebie :)...]

    no tak..korzystam z webmaila (webnewsa ??) i nawet nie zauwazylem,
    ze nie wstawia...poprawie sie na przyszlosc ;) znaczy na terazniejszosc,
    bo ponoc lepsze idzie ;)

    >  Czytałeś kogoś, kto raczył był zadać sobie trud powiązania ze sobą
    > kilku różnych przepisów ustawy, a NIE raczył doczytać art.22d.2
    > (tego .2 nie raczył doczytać znaczy, poprzestając na .1)
    >  Co ciekawsze, ze dwa razy się zdarzyło że wypowiadały się w tym
    > stylu na grupie osoby, twoerdzące że są... księgowymi!
    >  A tam (w .2) są wyraźne słowa: "z wyłączeniem".

    To..

    > ...to może przeczytaj w ustawie? ;)
    >  Rozumiem że tę od ryczałtu masz w cache (tylko Ci się zrozumieć nie chce :))
    > ale tę drugą też powinieneś ;)

    i to kiedys przeczytam...bo one sa takie grube ;)
    i zawsze jak je czytam to po paru art szukam juz jakichs innych zajec
    zastepczych ;) teraz np. pisze na grupe, zamiast pracowac ;)

    >  Co w ogóle? O spółkę cywilną szło?

    to w innej odpowiedzi...ale to wiem wiem..tez musze sobie w ustawie poczytac..
    mam nadzieje zdazyc do 20. stycznia ;P

    >  To we własnym zakresie.
    >  Popatrz na to mniej wiecej tak: chcesz zostać kierowcą.
    >  Albo księgowym prowadzącym *usługowo* czyjeś księgi.
    >  Jeden i drugi muszą zdać egzamin z przepisów.
    >  ALE...
    >  Ale jak chcesz wyjechać na drogę rowerem, *albo* samemu prowadzić
    > papiery związane z podatkami, to masz przeczytać przepisy i tyle,
    > możesz jechać!
    >  I do tego zawsze zachęcam :)
    >  Ponieważ jest mniejsze prawdopodobieństwo, że KOMUŚ wyrządzisz krzywdę,
    > to egzamin masz sobie zrobić sam :>

    Zgodze sie z Toba - ja z checia sam przeczytam, co trzeba - tylko trzeba mi
    powiedziec, CO ja mam przeczytac (bo chyba ustawy o rybolostwie to raczej nie..
    o wydobywaniu rud pierwiastkow atomowych tez nie sadze...etc.) - bo skad
    rowerzysta ma wiedziec, ze ma przeczytac kodeks drogowy ?? (a pieszy to w ogole
    nie musi ;P)

    Pozdrawiam,
    Efreet