    From: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Ryczałt, ryczałt, ryczałt raz jeszcze...
    Date: Mon, 22 Oct 2007 23:16:08 +0200

    On Mon, 22 Oct 2007, Efreet wrote:

    > i zawsze jak je czytam to po paru art szukam juz jakichs innych zajec
    > zastepczych ;) teraz np. pisze na grupe, zamiast pracowac ;)

    "skąd my to znamy" :P
    Właśnie policzyłem podatek za III kwartał, no ale miałem jeszcze
    ponad półtorej godziny do przodu na przelew ;)

    > to w innej odpowiedzi...ale to wiem wiem..tez musze sobie w ustawie poczytac..
    > mam nadzieje zdazyc do 20. stycznia ;P

    O to to! ;)

    > Zgodze sie z Toba - ja z checia sam przeczytam, co trzeba - tylko trzeba mi
    > powiedziec, CO ja mam przeczytac (bo chyba ustawy o rybolostwie to raczej nie..

    Tu:
    http://prawo-nieruchomosci.krn.pl/ujednolicone-akty-
    prawne-1.html
    ...na początek Kodeks Cywilny, KPA, przegryźć PDG (i poszukać gdzie
    indziej "o swobodzie..."), zapodać "podatkowe" bez leśnego i rolnego.
    Potem tu:
    http://podatki.pl/akty/
    ...można już systematycznie jak leci, z rozporządzeniami, pomijając
    ewentualnie rachunkowość, ale uwaga: NIE DZIAŁ "rachunkowość", bo oni
    do "rachunkowość" nawrzucali różnych ważnych przepisów podatkowych,
    nawet KPiR jest w podatku dochodowym tylko dlatego że się u łebmajstra
    upominałem :)
    No i podobny zestaw z podatków, tym razem już uzupełniony o ZUS/SUS/zdrowotne
    oraz "wskaźniki-stawki" wciągasz na deser stąd:
    http://www.sgk.gofin.com.pl/

    Po wszystkim dowiadujesz się że masz w cache dane przestarzałe o dwa
    lata, rebootujesz własny procek i apiat' od nowa ;)

    > o wydobywaniu rud pierwiastkow atomowych tez nie sadze...etc.) - bo skad
    > rowerzysta ma wiedziec, ze ma przeczytac kodeks drogowy ??

    Z założenia!
    Założenie jest takie, że obywatel ma znać WSZYSTKIE wyprodukowane przez
    posłów przepisy. Niedawno był ciekawy wątek na ten temat na .prawo :)
    A niejakie PO obiecywało że zacznie "upraszczać przepisy", z pewną
    niecierpliwością czekam...

    > (a pieszy to w ogole nie musi ;P)

    Wiesz, MUSIEĆ, to musimy umrzeć :>
    Jak mówisz że pieszy nie czytając KD zbliża się do owego skutku, to
    pewnie coś w tym jest ;P

    pzdr, Gotfryd