    From: "Efreet" <e...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Ryczałt, ryczałt, ryczałt raz jeszcze...
    Date: 24 Oct 2007 22:51:18 +0200

    Gotfryd:

    > On Mon, 22 Oct 2007, Efreet wrote:

    >  Tu:
    > http://prawo-nieruchomosci.krn.pl/ujednolicone-akty-
    prawne-1.html
    > ...na początek Kodeks Cywilny, KPA, przegryźć PDG (i poszukać gdzie
    > indziej "o swobodzie..."), zapodać "podatkowe" bez leśnego i rolnego.

    Dlaczego bez rolnego ??
    A moze ja se kupie tego hektara ?? (czy 2 ??)
    I do KRUSu - po co ZUS bulic ??

    [..]

    >  Z założenia!
    >  Założenie jest takie, że obywatel ma znać WSZYSTKIE wyprodukowane przez
    > posłów przepisy. Niedawno był ciekawy wątek na ten temat na .prawo :)
    >  A niejakie PO obiecywało że zacznie "upraszczać przepisy", z pewną
    > niecierpliwością czekam...

    >  Wiesz, MUSIEĆ, to musimy umrzeć :>
    >  Jak mówisz że pieszy nie czytając KD zbliża się do owego skutku, to
    > pewnie coś w tym jest ;P

    A propos "piesi" i "umrzec".
    <reklama>
    Ostatnio nawiazalem wspolprace z firma prawnicza, ktora specjalizuje sie w
    reprezentowaniu ofiar wypadkow, glownie komunikacyjnych. Co jest oczywista
    oczywistoscia, TU praktykuja drastyczne zanizanie wartosci odszkodowan.
    A my temu pzreciwdzialamy (np. zamiast 2% za zlamana noge uszczerbku na zdrowiu
    za 600 PLN/% jest 7% po 1,5k PLN/%). Do tego inne rzeczy, bo np. malo kto wie,
    ze rannemu w samochodzie *sprawcy* takze przysluguje odszkodowanie. Co istotne,
    mozna otwierac (w pewnych przypadkach) sprawy nawet do 10 lat wstecz. Takze
    jesli mieliscie w rodzinie czy znajomi mieli jakis wypadek samochodowy - tak
    smiertelny, jak i nie - polecam sie, bo zapewne roszczen dochodzil tylko
    poszkodowany, a nalezaoby sie upomniec rowniez o ubezpieczenie dla bliskich
    takiej osboy (np. rodzicom po stracie dziecka rowniez przysluguje odszkodowanie
    alimentacyjne, itd...)
    </reklama>

    Pozdrawiam,
    Efreet