    From: "Maria" <m...@n...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: SC Zatrudnienie pracownika bez wiedzy wspólnika
    Date: Wed, 16 Feb 2005 14:25:13 +0100

    W pierwszej połowie lat dziewiędziesiątych pracowałam w spółce cywilnej,
    która zatrudniała kilku pracowników i jak pamiętam ZUS przypisywał danego
    pracownika do tego pracodawcy, który podpisywał umowę danego pracownika.
    Od kilku lat mój znajomy pracuje w spólce cywilnej i zawsze w rozmowie
    podkreśla, że jest tego a nie drugiego pracownikiem i że ten drugi nie ma
    prawa czepiać się jego.
    Z tych dwu przykładów wynika, że każdy ze wspólników może zatrudniać
    pracowników.
    Maria