    From: "Slayer" <a...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: SC i prywatny samochod
    Date: Tue, 15 Jul 2003 13:53:44 GMT

    Użytkownik "Gotfryd Smolik news" <s...@s...com.pl> napisał w | |
    | Ależ tu najwyraźniej chodzi o oddanie przedmiotu *komuś* do użytkowania,
    | czyli spółce handlowej ! To jest obcy podmiot :>, załóż sobie że miałbyś
    | ze dwie akcje TPSA i chciałbyś mieć prawo udzielania spółce
    | swojego majątku ;)
    | Przy S.C. "spółka" to wspólnicy (współudział) - każdy "coś wnosi",
    | bo to jest "częściowo jego" :)

    owszem ale jakby wnosił w formie aportu rzeczowego, nie użyczał, nie ma tutaj zmiany
    kapitału spółki

    a teraz do Pana Jacka
    Tia, a to nie takiej spółce piszą.W SC to można korzytać,ale oddać jej coś
    do używania się nie da.

    niby dlaczego, nie mówię żę mam rację, ale ten przepis dotyczy też jak najbardziej
    SC,
    z tą różnicą że nie można sobie rzeczy amortyzować, tylko np. w przypadku auta
    odliczać kodzty aksploatacji itd.
    Dlaczego uważasz że "oddać jej coś do używania się nie da" ?