    From: w...@e...up.net.pl (Jacek Wolniak)
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Samochód na raty jako ST
    Date: 4 Sep 2002 10:36:23 GMT
    Sender: w...@p...onet.pl@mniodek.up.net.pl

    In article <3...@i...pl>, Maddy wrote:
    > U?ytkownik Jacek Wolniak napisa?:

    > Jacku - podstawowa rada. Je?eli kto? mówi Ci ?e nie mo?esz robic
    > czegos co dotychczas robi?es albo mo?e robic cos o czym myslales ?e
    > jest zabronione, pytaj o podstawe prawn?.
    > Ksi?gowa na ?rednim poziomie powinna Ci ja chciaz w przybli?eniu
    > podaae. Mo?e byc tez inne 1/4 ród?o z którego zaczerpn??a taka a nie inna
    > informacj?, np. jakis wyrok czy artyku? w prasie. A tam juz z regu?y
    > podstawa prawna jest przywo?ana.
    > Je?eli otrzmasz odpowied 1/4 "zawsze tak robi?am" to nie jest to osoba
    > ktorej rady moga Ci wyj?c na zdrowie.

> [...]
    Dzieki, tak wlasnie staram sie robic ale najczesciej pytajac o
    podstawe prawna dostaje odpowiedz "jest to w jakiejs ustawie"
    lub "tak sie robi". Staram sie byc ostroznym i niktore rady
    traktowac z przymruzeniem oka i odpuscic sobie jakies pieniadze
    jezeli nie jestem pewien ale zawsze pozostaje pytanie
    co je?eli miala racje ?
    pzdr Jacek