    From: "Lukasz Goralczyk" <l...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Samochód w kredycie - VAT
    Date: Fri, 24 Sep 2004 20:32:58 +0200

    "Boguslaw Szostak" <a...@a...edu.pl> wrote in message
    news:cj0ttu$lre$1@galaxy.uci.agh.edu.pl...

    > Jak to "co ?"
    >
    > Przychod jest przychodem....
    > odpis amortyzacyjny kosztem.
    Jezeli dobrze licze, to wartosc miesieczna oplaty powinna pokryc cala rate
    kredytu+odsetki i inne koszty+alternatywny koszt kapitalu+podatek dochodowy
    z roznicy miedzy odpisem amortyzacyjnym a przychodem z tytulu wynajmu...
    Kochajmy sie jak bracia, liczmy sie jak Zydzi:-)

    Skomplikowanie to napisalem, ale mysle, ze to moze byc problem - kombinacja
    tego rodzaju moze sie po prostu nie oplacac.

    Pytanie pomocnicze - co z kosztami paliwa i VAT, ubezpieczen przy takim
    wypozyczaniu...?
    Bo mam watpliwosc, czy nie trzeba bedzie jeszcze konstruowac dokladnie
    umowy.

    PS.
    Do AM: macie tak wyczerpane limity kredytowe? Moze warto spytac w innym
    banku - to prosty kredyt, nie trzeba miec super zabezpieczen...

    Lukasz