eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiSamochód w środkach trwałych, czyli moja wizyta u doradcy › Re: Samochód w ?rodkach trwałych, czyli moja wizyta u doradcy
    From: Maciek <m...@n...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Samochód w ?rodkach trwałych, czyli moja wizyta u doradcy
    Date: Tue, 03 Jul 2007 23:08:24 +0200

    cef napisał(a):
    > Nie zmienia to faktu, że problem, z którym Maciek
    > udał się do doradcy jest dość prosty, opisany w wielu
    > źródłach i za pomysły tego doradcy w zakresie rozliczania paliwa i VAT
    > nie dał bym 2 zł.
    Rozliczanie paliwa i VAT, to akurat temat mi znany i nie po to tam
    poszedłem. Bardziej interesowała mnie opinia co robić, jeśli środek
    trwały (samochód osobowy) ma współwłaściciela, a zwłaszcza gdy
    współwłaściciel nie ma 50% samochodu, a np. 1% (czy taka sytuacja jest
    możliwa do zrobienia, bo spotkałem się z różnymi opiniami). Niestety
    miła pani całkiem od siebie dodała mi te swoje rewelacje o VAT i już nie
    wiem, czy to co mówiła o interesujących mnie rzeczach jest prawdą, czy nie.

    > Wygoogluj sobie odpowiedź i każ sobie zrócić te 50zł.
    Pójdę i opieprzę. 50zł pewnie przepadło, ale niech baba na drugi raz
    trochę pomyśli zanim coś zacznie paplać bez sensu. Czy nad tymi
    doradcami jest jakakolwiek kontrolująca ich instytucja, czy po prostu
    zdają egzamin i jazda?

    Maciek