eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiSamochód w środkach trwałych, czyli moja wizyta u doradcy › Re: Samochód w środkach trwałych, czyli moja wizyta u doradcy
    From: "t...@o...pl" <t...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Samochód w środkach trwałych, czyli moja wizyta u doradcy
    Date: Tue, 03 Jul 2007 15:57:11 +0200

    Dnia 03-07-2007 o 15:35:10 Maciek <m...@n...pl> napisał(a):

    > A przeczytałeś to co napisałem? :-)

    Tak, z tym że można przeczytać i przeczytać :)

    > Teraz już to wiem :-)

    > Ilu po drodze przetestowałeś?

    4 konkretnie, i jeszcze kilku z doskoku, właśnie tak jak Ty, za 50zł :)

    Tylko jeden z nich naprawdę wiedział co pisze,

    a po tych wszytskich doświadczeniach myślę, że lepiej najpierw
    zainwestować czas
    w przekopanie neta i przepeisów, a potem złożyć wniosek o WI. Nawet te
    75zł obecnie
    to dużo mniej niż stawka doradcy, a masz konkretną odpowiedź TAK lub NIE,
    bez stwierdzeń typu "wydaje się" i uników słownych.

    Na doradcę lepiej odłożyć wtedy, gdy chcesz zrobić jakieś skomplikowane
    podatkowo przedsięwzięcie
    - wtedy zamawiasz opinię prawną żeby zorientować się w temacie - i
    umawiasz się(pisemnie rzecz jasna)
    że jeśli opinia będzie błędna i skarbówka dowali Ci kary - to gość Cię
    broni z własnej kasy
    (no bo skoro twierdzi że dobrze napisał, to nic Ci nie dowalą - a jeśli
    nie chce ponosić
    odpowiedzialności to od razu out z takim).
    Choć w obecnej sytuacji, kiedy można pytać wprost o przyszłe planowane
    przedsięwzięcia,
    to nie wiem czy zabawa z doradcą ma większy sens(przynajmniej przy mojej
    skali działalności).

    BTW gdyby te nowe wiążące weszły z pół roku wcześniej to bym miał z 2k w
    kieszeni :)

    pozdrawiam