    From: Tomek Głowacki <t...@n...o2.pl.cx>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Składka na NFZ
    Date: Sat, 22 Sep 2012 22:47:37 +0200
    Sender: g...@n...wsisiz.edu.pl

    > A skąd ci przyszło do głowy, że tu są jacys prawnicy?

    Jednak facet więcej myśli, niż większość próbujących się z nim zmierzyć
    na klaty w tym wątku: grupa nazywa się pl.soc.PRAWO.podatki. PRAWO. Coś
    trzeba więcej dodawać, że przyszło mu do głowy, że jednak jacyś prawnicy
    tu się znajdują?

    > Staramy się. Ale szklane kule nie stanowią standardowego wyposażenia
    > czytelników tej grupy.

    Nie, facet w miarę swoich możliwości opisał problem, a większość nie
    zadała sobie minimum umysłowego trudu, żeby mu pomóc, ale oczywiście
    muskuły musi prężyć każdy jebiąc go jak przysłowiową burą sukę. Ja jako
    KOMPLETNY laik zrozumiałem w czym rzecz, aczkolwiek pomóc nie umiem.

    > Proszę bardzo - moje tytuły ubezpieczenia:
    > 011000
    > 051000
    > Doznałeś oświecenia?

    Masz jeszcze coś konstruktywnego do dodania, biorąc pod uwagę z kim
    dyskutujesz? Naprawdę, urosło ci coś popisując się swoją "wiedzą"?

    > Hint: możliwych tytułów ubezpieczenia są setki - to ty musisz wiedzieć
    > z jakiego tytułu byłeś ubezpieczony i z jakiego chcesz być
    > ubezpieczony teraz.

    Jeśli uważasz, że posiadłeś taką wiedzę, że znasz całe setki możliwych
    tytułów ubezpieczenia, mógłbyś łaskawie kolegę zakładającego wątek
    przynajmniej spróbować naprowadzić. Tyle ile napisał wystarcza do
    ograniczenia przynajmniej zbioru możliwych tytułów ubezpieczenia.
    Jeśli rozumiesz słowo pisane, nie powinieneś mieć problemu ze
    zrozumieniem w czym rzecz i przynajmniej trochę go pokierować.

    Pokory trochę i szacunku!

    --
    Tomek Głowacki