    From: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Spis Powszechny - jakie kary?
    Date: Tue, 14 May 2002 00:08:20 +0200

    On Mon, 13 May 2002, WW wrote:

> [...]
    >+ >> sprawy, tylko *baaardzo* proszę nie wmawiać mi później że to
    >+ >> jest informacja "rzetelna" *o całym społeczeństwie*
    >+
    >+ Jesli ktos bierze pieniadze za informacje to musi udzielic prawdziwych
    >+ informacji. Wystarczy wprowadzic odpowiedni przepis w jakies ustawie i po
    >+ sprawie /ale sie zrymowalo/. Podpisujesz cyrograf ze bedziesz udzielal
    >+ prawdziwych inforamcji i tyle. jesl isprawdza ze udzieliles falszywej to moga
    >+ ci wlepic kare. I na to sie godze. Bierzesz pieniadze za cos wiec musisz byc

    Słuchaj, chyba ci NIE dam rady wytłumaczyć że owszem, to JEST
    metoda na zdobycie dość dobrej informacji o "chętnych na 50",
    ale NIE JEST metoda o zebraniu informacji o WSZYSTKICH.
    Pasuję :(

    >+ >> 2. proponujesz że wprowadzić "wolne z urzędu" dla osób udających
    >+ >> się na spis: idzie o to że ma "dostać wolne" z mocy prawa.
    [...]
    >+ A na jakiej podstawie masz dzien wolony od pracy jesli oddales krew, czy byles
    >+ czlonkiem komisji wyborczej lub musiales stawic sie na komisje poborowa?
    [...skomentowałem i wyciąłem co napisałem, za dużo wody...]
    >+ Prywatni pracodawcy musza to honorowac wiec dlaczego nie maja honorowac dnia

    Ano, nic takiego. Wyciąłeś cytat o Cesarstwie Rzymskim ;>

    >+ Pracodawca niejeden sie ucieszy bo nie zawsze ma prace dla ludu
    >+ pracujacego.

    No tak. Tych co się nie ucieszą (bo muszą znaleźć zastępstwo,
    a tu limit nadgodzin...) to, panie, obtentegować i już.

    Pozdrowienia, Gotfryd