  • 11. Data: 2002-05-10 10:26:27
    Temat: Re: Spis Powszechny - jakie kary?
    Od: "HANIA" <h...@w...pl>

    Jolu, nie przekonasz mnie. Państwo jest dla mnie tak okrutne, zabiera mi
    coraz więcej. Po co im moje dane, przecież i tak mi nie pomogą.
    Ja nie chcę brać udziału w spisie tylko i wyłącznie dlatego, że jestem
    wściekła na rządy w naszym kraju. Panowie i Panie w rządzie się dorabiają i
    nie wiedzą nawet co znaczy żyć za 700 zł. miesięcznie. Dla nich 700 zł. to
    wystarcza na kolację w restauracji.
    Pozdrawiam. Hania.

  • 12. Data: 2002-05-10 11:07:13
    Temat: Odp: Spis Powszechny - jakie kary?
    Od: "sphinx" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik HANIA <h...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:abg7bk$588$...@n...tpi.pl...
> [...]
    > nie wiedzą nawet co znaczy żyć za 700 zł. miesięcznie. Dla nich 700 zł. to

    zgadzam się w zupelności
    a może to tak Panie i Panowie z rządu przeszli by się trochę pospisywać
    i zobaczyli jak mieszka i za co musi przeżyć zwykły obywatel

  • 13. Data: 2002-05-10 11:20:23
    Od: Sławomir Dąbrowski <s...@s...pl>

    Użytkownik Jolanta B <j...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:abg5fp$ehm$...@n...tpi.pl...
    > Witam
    >
    > Szczerze mówiąc jestem zaskoczona. Czy większość ludzi żyjących w Polsce
    > cierpi na jakąś maniakalną obsesję spisku???????

    Żaden spisek, ale ja nie życzę sobie być odpytywany z moich osobistych,
    intymnych spraw. To po pierwsze.
    Po drugie nie życzę sobie żeby po moim mieszkaniu węszył jakiś buc, który
    jutro przekaże miejscowym rzezimieszkom co i jak na mój temat.
    Po trzecie groźba kary. Czy ja jestem jakąś własnością władzy czy jak?
    Właściciel zechciał spisać pogłowie swojej trzody, a trzoda ma wymuczeć
    wszystko jak na spowiedzi?
    A po czwarte nikt w tym kraju nie uwierzy w to, że te dane będą wykorzystane
    w jakikolwiek sensowny sposób. Już raczej trzeba się obawiać, że waadza chce
    się zorientować gdzie by tu jeszcze człowieka skubnąć.

  • 14. Data: 2002-05-10 11:29:03
    Od: "Piotr K." <p...@p...pl>

> [...]
    chce
    > się zorientować gdzie by tu jeszcze człowieka skubnąć.

    to fakt,
    przestaną "delikatnie" punktować i obserwować,
    walną z grubej rury.

    Piotr

  • 15. Data: 2002-05-10 12:51:04
    Od: "WW" <w...@p...rtk.net.pl>

    Użytkownik "HANIA" <h...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]

    Doskonale Cie rozumiem. Mam takie same odczucia. Za********* 16 godzin na
    dobe, pracuje w firmie i jeszcze prowadze DG, place regularnie podatki.
    Ostatnio zakupilem srodek trwaly i juz w zwiazku z tym mialem 2 kontrole bo
    maja mi zwrocic VAT. Obydwie kontrole nie wykazaly zadych nieprawidlowosci a
    minal juz ponad miesiac od zlozenia VAT-7 i pieniedzy dalej nie ma NA KONCIE.
    Dlatego w****** mnie to co robi rzad. Szuka sposobu jakby tu dolozyc
    podatnikowi a sam oplywa we wszystkim.
    Dlaczego wiec ja jeszcze mam wpuszczac jakiegos rachmistrza do domu po
    ciezkiej pracy 16 godzinnej i spowiadac mu sie czy mam miec zamiar jeszcze
    dzieci czy nie lub czy mam ciepal wode czy tylko letnia.

    --
    +-+-+-+- Waldemar - Nowy Sącz - online:24h -+-+-+-+
    VW T4/Transporter/ - Akwarysta - Malawi
    www.wwierdak.rtk.net.pl
    +-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+

  • 16. Data: 2002-05-10 12:51:52
    Od: "WW" <w...@p...rtk.net.pl>

    Użytkownik "sphinx" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]

    podejrzewam ze zywi by nie wyszli:)))

    --

  • 17. Data: 2002-05-10 16:51:52
    Od: "Sark" <w...@p...onet.pl>

    Użytkownik "HANIA" <h...@w...pl> napisał w
    wiadomości news:abfsbo$1tr$1@news.tpi.pl...
    > Przeczytałam ustawę, w której jest napisane, że
    udział w spisie jest
    > obowiązkowy, ale nigdzie nie doczytałam co grozi
    za odmowę udziału w spisie.
    > Pozdrawiam.Hania.

    Zwłaszcza że odmowa nie jest nieobecność w domu
    spowodowana wyjazdem na ryby rano o 6 i powrót o
    23 (i tak co dzień przez okres trwania spisu) czy
    przebywanie na działce czy wyjazd na wycieczkę w
    tym czasie :-))

    Sark

    Można wziąść od spisowego druk, sam go wypelnić i
    wrzucić do skrzynki któregoś z punktów spisowych.

  • 18. Data: 2002-05-10 17:11:05
    Od: Dariusz Sznajder <d...@b...tu.kielce.pl>

    On Fri, 10 May 2002 18:51:52 +0200,
    Sark <w...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
    > 23 (i tak co dzień przez okres trwania spisu) czy
    > przebywanie na działce czy wyjazd na wycieczkę w
    Odmowa nie.
    Uchylaniem - tak :-)

    Acz jakis VIP z GUSu kiedyś się wypowiadał, że jeszcze nikogo nie
    ukarali za odmowe/uchylanie.
    Hmmm...

    --
    Dariusz Sznajder
    DSZ1-RIPE

  • 19. Data: 2002-05-10 19:48:39
    Od: "ula p." <u...@w...pl>

    Sławomir Dąbrowski wrote:

    > Po drugie nie życzę sobie żeby po moim mieszkaniu węszył jakiś buc,

    Do mych drzwi zawitał juz rachmistrz by się umówić. I nie był to buc ale
    robiący bardzo miłe wrażenie młody człowiek.

    pozdrawiam
    --
    ula

  • 20. Data: 2002-05-10 20:39:46
    Od: "WW" <w...@p...rtk.net.pl>

    Użytkownik "ula p." <u...@w...pl> napisał w wiadomości
    : Sławomir Dąbrowski wrote:
    :
    :
[...]

    Buc tez moze byc mlody i zawsze robi dobre wrazenie:))