    From: Sławomir Dąbrowski <s...@s...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Spis Powszechny - jakie kary?
    Date: Fri, 10 May 2002 13:20:23 +0200

    Użytkownik Jolanta B <j...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:abg5fp$ehm$...@n...tpi.pl...
    > Witam
    >
    > Szczerze mówiąc jestem zaskoczona. Czy większość ludzi żyjących w Polsce
    > cierpi na jakąś maniakalną obsesję spisku???????

    Żaden spisek, ale ja nie życzę sobie być odpytywany z moich osobistych,
    intymnych spraw. To po pierwsze.
    Po drugie nie życzę sobie żeby po moim mieszkaniu węszył jakiś buc, który
    jutro przekaże miejscowym rzezimieszkom co i jak na mój temat.
    Po trzecie groźba kary. Czy ja jestem jakąś własnością władzy czy jak?
    Właściciel zechciał spisać pogłowie swojej trzody, a trzoda ma wymuczeć
    wszystko jak na spowiedzi?
    A po czwarte nikt w tym kraju nie uwierzy w to, że te dane będą wykorzystane
    w jakikolwiek sensowny sposób. Już raczej trzeba się obawiać, że waadza chce
    się zorientować gdzie by tu jeszcze człowieka skubnąć.