  • 21. Data: 2002-05-10 22:32:42
    Temat: Re: Spis Powszechny - jakie kary?
    Od: "inkoguto" <p...@b...pl>

    Użytkownik "WW" <w...@p...rtk.net.pl> napisał w wiadomości
    news:abhb79$8h1$1@news.onet.pl...
    > : Do mych drzwi zawitał już rachmistrz by się umówić. I nie był to buc ale
    > : robiący bardzo miłe wrażenie młody człowiek.
    >
    > Buc tez może być młody i zawsze robi dobre wrażenie:))

    A do mnie dziś przyszła sympatyczna młoda bezrobotna pani magister, która
    tym spisywaniem chce zarobić parę groszy.
    Żal mi się jej zrobiło

    Na pytanie , jaka kara za jej wywalenie stwierdziła, że grzywna wynosi 5000
    zł i, ze wielu majętnych nie chciało z nią gadać, woląc płacić te 5000.

    Ja nie mam skąd ukraść 5000, aby je wyrzucić i jeszcze szlajać się po
    sądach czy adwokatach.:-(

    Wszyscy nas inwigilują na każdym kroku. Toż to wiemy. Echelon ?

    Nie dysponuję organizacją zbrojną, która wymorduje 99% obywateli naszego
    kraju, bo mi się nie podobają.
    W pierwszej kolejności zatłukłbym ludziki z UKS. Za to , ze są takim
    ścierwem, które za parę groszy uprzykrza żywot swoim pobratymcom niczego
    pozytywnego nie wnosząc.
    Tam, gdzie powinni się wyżywać nie chodzą.

    Żyjemy w ciekawych czasach ? NIE!.
    Wojny totalnej dawno nie było, która wytrzebi 99% populacji, aby reszta
    mogła tworzyć "od podstaw"

  • 22. Data: 2002-05-10 22:47:46
    Od: "inkoguto" <p...@b...pl>

    Użytkownik "HANIA" <h...@w...pl> napisał w wiadomości

    > nie wiedzą nawet co znaczy żyć za 700 zł. miesięcznie. Dla nich 700 zł. to

    Ja ciebie rozumiem.
    Ale te darmozjady każą ci zapłacić 5000, aby jeszcze więcej się dorobić.
    Chcesz się dać okraść na taką sumę ????
    Wywalić za drzwi rachmistrza mogą pozwolić sobie jedynie ci co już dużo
    nakradli i mają widoki na więcej.

  • 23. Data: 2002-05-10 22:57:27
    Od: "inkoguto" <p...@b...pl>

    > maja na codzien doczynienia. W dobie ogromniego bezrobocia za 50 zl
    niejeden
    [...]
    > isc do pracy to ludzie beda gnali oknami i drzwiami.

    A rachmistrz dostanie 2,80 zł brutto za każdego spisanego
    Pytań jest mnóstwo, spisywanie przy malkontenctwie odpowiadacza będzie
    trwało około pół godziny. (Expresowo kwadrans)

    Podobno pytań o majątek, jego pochodzenie, preferencje seksualne, nie ma.
    Wylosowane kobiety dostaną dodatkowo dobrowolną (mogą nie odpowiadać)
    ankietę o rozrodczości.

    Czy gdzieś jest opublikowany zestaw pytań ???
    Moglibyśmy się nad nim "pastwić" i wybrać świadomie : odpowiadać czy płacić.

  • 24. Data: 2002-05-11 07:00:41
    Od: p...@p...onet.pl (Piotr J. Ochwal)

    inkoguto wrote:
    > Na pytanie , jaka kara za jej wywalenie stwierdziła, że grzywna wynosi 5000
    > zł i, ze wielu majętnych nie chciało z nią gadać, woląc płacić te 5000.

    Bo głupi. Nie ma żadnych pytań o wysokość zarobków :-) A poza tym
    możliwość ścigania za podanie nieprawidłowych danych jest iluzoryczna,
    skoro formularze spisowe mają być zniszczone po zakońzeniu spisu :-)
    --
    pjo

  • 25. Data: 2002-05-11 07:00:43
    Od: p...@p...onet.pl (Piotr J. Ochwal)

    inkoguto wrote:
    > Czy gdzieś jest opublikowany zestaw pytań ???

    Ja już jestem po spisie. Mogę zeskanować i wystawić. Niestety, bez
    formularza "migracyjnego", bo tego nie dostałem.
    --
    pjo

  • 26. Data: 2002-05-11 07:38:23
    Od: "WW" <w...@p...rtk.net.pl>

    Użytkownik "inkoguto" <p...@b...pl> napisał w wiadomości
> [...]

    Jakby do mnie cos takiego powiedziala to juz zadnej informacji by nie
    uzyskala.

    Jak nie masz skad to Ci umorza:))) Nic sie nie martw. Do mnie juz drugi raz
    puka ta sama osoba i drugi raz jej podziekowalem.
    Mysle sobie chodza po chalupach jak - bez urazy - Świadkowie Jehowa. Tylko ze
    ci to glosza dobra nowine a ci zla bo strasza grzywnami

    --
    +-+-+-+- Waldemar - Nowy Sącz - online:24h -+-+-+-+
    VW T4/Transporter/ - Akwarysta - Malawi
    www.wwierdak.rtk.net.pl
    +-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+

  • 27. Data: 2002-05-11 08:53:32
    Od: p...@f...onet.pl (Andrzej Popowski)

    Sat, 11 May 2002 00:57:27 +0200, "inkoguto" <p...@b...pl>
    piszesz:

    >Czy gdzieś jest opublikowany zestaw pytań ???
    Juz padl ten adres w dyskusji: www.stat.gov.pl

    Pozdrowienia,

    Andrzej Popowski

  • 28. Data: 2002-05-11 15:26:07
    Od: "WSm" <w...@s...pl>

    Użytkownik "Jolanta B" <j...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:abg5fp$ehm$1@news.tpi.pl...
    > Witam
    >
    > Szczerze mówiąc jestem zaskoczona. Czy większość ludzi żyjących
    w Polsce
    > cierpi na jakąś maniakalną obsesję spisku???????
    [...]
    > Przecież to jest tylko spis powrzechny - notabene -
    przeprowadzany juz od
    > stuleci -raz na jakiś czas.
    [...]
    Taki bardziej znany byl przeprowadzany pamietnego roku w
    Bethleem....
    Wsm

  • 29. Data: 2002-05-11 15:32:48
    Od: "WSm" <w...@s...pl>

    > Użytkownik "HANIA" <h...@w...pl> napisał w wiadomości
    [...]
    > Wywalić za drzwi rachmistrza mogą pozwolić sobie jedynie ci co
    już dużo
    > nakradli i mają widoki na więcej.
    Spokojnie! Rachmistrzmi w wiekszosci zostali studenci, ktorzy nie
    maja innych dochodow i ludzie, ktorzy w tym spisie widza pare
    zlotych do dorobienia do marnej pensji, albo sa to jedyne ich
    przychody w ostatnich miesiacach. Pomyslcie i o nich - ponoc
    "Solidarnosc" w biedzie, to nasza narodowa specjalnosc.
    WSm

  • 30. Data: 2002-05-11 16:11:53
    Od: "inkoguto" <p...@b...pl>

    > Jakby do mnie cos takiego powiedziala to juz zadnej informacji by nie
    > uzyskala.
    > Myślę sobie chodzą po chałupach jak - bez urazy - Świadkowie Jehowa. Tylko
    ze
    > ci to głoszą dobra nowinę a ci złą bo straszą grzywnami

    Po zapoznaniu się z formularzami dla "miastowych"
    http://www.stat.gov.pl/nsp/formularze.htm

    uważam, że nie ma tam żadnego krępującego ani mogącego mięć jakiekolwiek
    przykre konsekwencje (w przypadku dostania się w niepowołane ręce) pytania.
    Wywalenie sympatycznego rachmistrza uważam za idiotyzm.

    A ludzi , którzy nie będą mieli ochoty odpowiedzieć na pytania, woląc
    zapłacić ,grzywnę należy poddać "prześwietleniu" przez policję,urząd
    skarbowy,.... psychiatrę

    taka jest moja opinia