  • 71. Data: 2002-05-14 07:47:14
    Temat: Re: Spis Powszechny - jakie kary?
    Od: "WW" <w...@p...rtk.net.pl>

    Użytkownik "Sławomir Dąbrowski" <s...@s...pl> napisał w wiadomości
    news:abqdb7$4od$3@news.tpi.pl
> [...]

    Dokladnie, tylko ze ona chce sie ze mna na spis umowic a nie ma kiedy bo mnie
    nigdy nie ma w domu przynajmniej w tych godzinach ktorych ona "pracuje". Wiec
    dorawala sie do telefonu i telefon odebral syn straszac go ze tatus dostanie
    kare.
    Bezsens

    --
    +-+-+-+- Waldemar - Nowy Sącz - online:24h -+-+-+-+
    VW T4/Transporter/ - Akwarysta - Malawi
    www.wwierdak.rtk.net.pl
    +-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+

  • 72. Data: 2002-05-14 15:54:58
    Od: "inkoguto" <p...@b...pl>

    Użytkownik "WW" <w...@p...rtk.net.pl> napisał w wiadomości
    > Bo moze nie wiesz jak wyglada "dobrobyt". A skoro tak to trudno wiedziec
    jak
    > wyglada "nedza"

    Jak wygląda dobrobyt nie wiem, bo nie bywam u naszych krezusów na rautach.
    Ale nędza kojarzy mi się z tym, ze cały dzień nic nie jem, chodzę w
    łachmanach, mieszkam "pod mostem"(bo mnie nie stać na podstawowe jedzenie,
    ubranie , mieszkanie)

    Ale wielu "nędzarzy - opowiadaczy" ma gdzie mieszkać, nie głodują, w
    łachmanach nie chodzą, a i starego "trabanta" mają.
    Ich nędza polega na tym, że sąsiad jeździ nowym autem, a oni autobusem,
    sąsiad był na wczasach zagranicznych, a oni tylko na zakładowych.
    Tacy "nędzarze" wywołują mój śmiech.
    Nędzarze wiecznie pijani wywołują moje obrzydzenie.

    Zwykły dobrobyt wg mnie polega na tym, że jem co chcę (z artykułów
    dostępnych w sklepach), na normalne ubranie, mieszkanie, wczasy krajowe mnie
    stać.