    From: "fart" <k...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Spólka Cywilna - żeby nie być wykiwanym ?
    Date: Mon, 22 Sep 2003 07:59:40 +0200

    > teoretycznie można w umowie spółki napisać, że do czynności wykraczających
    > poza czynności zwykłe lub przekraczających określoną kwotę wymagana jest
    > obecność wszystkich wspólników
    > zresztą nie sądzę, aby jakiś bank dał spółce cywilnej kredyt bez obecności
    > wszystkich wspólników (o chyba, że taka możliwość bardzo wyraźnie
    określona
    > byłaby w umowie spółki, ale i w to wątpię)
    > a tak na marginesie, to jeśli jeszcze przed podpisaniem umowy nie do końca
    > sobie ufacie, to może jednak spółka cywilna nie jest najlepszym
    rozwiązaniem

    Plusz .....kurdelebele .... popieram i podpisuje się pod Twoją wypowiedzią.
    Nie ma takiej możliwości, by wierzyć wspólnikowi. Wspólnik, jak sama nazwa
    wskazuje służy nam do osiągnięcia sukcesu w naszych działaniach. To również
    odnosi się do wspólnika.
    Każda spółka cywilna osób obcych w końcu kończy się w końcu konfliktu i
    samozagładą :))).
    To jest oczywiście tylko moje zdanie w temacie wysnute na podstawie
    wnikliwych analiz.
    Wg mnie to z chwilą założenia spółki wspólnicy powinni dokładnie dogadać
    się, powtarzam DOOKŁADNIEE, jak będą dzielić majątek spółki po jej
    likwidacji, lub jak będą realizować zobowiązania spółki z chwilą plajty.
    Jeśli to zagadnienie będzie jasno sprecyzowane, to reszta to tylko praca i
    zarabianie do momentu, kiedy jeden , lub kilku wspólników nie stwierdzi, że
    inny wspólnik lub wspólnicy nie biorą zbyt dużo w stosunku do włożonej pracy
    ale to już inny temat :))))))

    pozdrawiam
    fart

    kurdefrak uśmiechnijcie się ... jest śliczna pogoda :)))))