    From: Herald <h...@o...eu>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Sprawa podatku a użyczenie, wynajem "blaszaka"
    Date: Wed, 16 May 2007 13:05:44 +0200

    Dnia Wed, 16 May 2007 12:40:52 +0200, Gotfryd Smolik news napisał(a):

    > Nie, można wybrać *podmiotowe* zwolnienie z VAT - zwolnionym jest
    > wtedy *podatnik* (Ty) a nie *czynność*.
    > Skutkuje to obowiązkiem prowadzenia ewidencji VAT.

    o bozicku - potrrzeba mi chyba udać się do experta.
    Za mądre pojęcia jak dal mnie.

    > Na mój gust nie.

    ufff

    > Jak nie ma innych przychodów, to można wybrać zwolnienie :)

    No rpacuje na etacie - to jakieś przychody mam.
    A to zwolenie to sobie wybieram ot tak - bo ponieważ?

    > [...koszty...]
    >
    > Dlaczego nie? A podatku "od garażu" nie ma?

    Jest - ale w skali roku to niecałe 300zł (już zresztą zapłaciłem kilka
    miesięcy temu ten podatek).
    Chodzi mi nie o cały kompleks garaży - tlyko dwa garaże na prywatnym
    gruncie - tyle ze w chwili obecnej brak "autek" by w nich stały - więc
    pomyślałem sobie że mógłbym je wynająć i choć troszkę by mi się zwrócił
    koszt ówczesnego zakupu ;)

    > Hasło "amortyzacja" znasz?

    Hmmm - jako określenie, wyraz - znam.
    Ale pod względem podatkowym - to już nie znam :(

    --
    Herald

    "Nigdy nie mów nigdy"