  • Data: 2002-10-02 21:41:32
    Temat: Re: Sprzedać sobie...
    Od: Marcin Kadziolka <m...@l...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Tristan Alder <s...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Nie strasz mnie... Przecież OEMy sprzedają wszyscy składacze komputerów
    > właśnie ze swoimi komputerami... Nie strasz mnie, bo wydałem 750zł na
    > to gówno :-(

    Nie wiem na ile to prawda, ja tam prawnikiem nie jestem. Znajomy chciał
    się wziąć za sprzedaż komputerów i z tego co się orientował to do OEMa
    trzeba właśnie spełniać jakieś dodatkowe warunki - certyfikat czy coś.

    --
    Na razie | Signature Wizard wykonał nieprawidłową operację i zostanie
    Marcin | zakończony. Jeżeli problem będzie się powtarzał...