eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiSprzedawca odmawia wystawienia faktury na podstawie paragonu › Re: Sprzedawca odmawia wystawienia faktury na podstawie paragonu
  • Data: 2012-06-16 11:41:30
    Temat: Re: Sprzedawca odmawia wystawienia faktury na podstawie paragonu
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sat, 16 Jun 2012, cef wrote:

> [...]
    [...]
    [...cytat...]

    Jak rozumiem, cytat służy wyjasnieniu opisu w podatki.biz,
    który to w 100% zgadza się z moim pogladem.
    Pozostaje pytanie skad Marek wział tezę wyrażona
    w sugestii, że *dla firm* ma być szczególne traktowanie,
    sugestię odebrałem w tę stronę: "dla firmy musi przez
    trzy miesiace".
    Acz nie jest to niesprzeczne z "dla każdego musi przez 3 miesiace",
    to akcentowanie owej firmy mnie dziwi :)

    pzdr, Gotfryd