  • Data: 2014-08-11 20:03:41
    Temat: Re: Sprzedaż cudzego towaru
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 11.08.2014 o 12:01, Adam pisze:

    > Ale technicznie: znam kilka firm, które dla swoich odbiorców wystawiają
    > dokumenty WZ (Wydanie na Zewnątrz), czasem kilka dziennie. Poźniej ich
    > klient zwraca niewykorzystany/niepotrzebny towar (korekta do WZ), po
    > czym dla wybranych lub wszystkich WZ jest tworzona faktura. Cykl jest
    > tygodniowy (np. piekarnie) lub miesięczny.

    Wiesz, ale jak mam generować WZ na Myszkę albo inny szajs, a potem to
    korygować, to równie dobrze mogę wygenerować FV... Chodzi o to, żeby
    właśnie zająć się pracą, a nie papierkologią stosowaną. To są małe
    firemki. Nie mamy Działów Sprzedaży i Magazynu generujących tony
    papierzysk. Po to chcę ,,na zeszyt'', żeby było sprawnie i bez grzebania
    się w papierach