  • Data: 2007-01-12 12:13:34
    Temat: Re: Sprzedaż licencji
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 11 Jan 2007 13:33:36 +0100, GP napisał(a):

    > Ja - będąc sprzedawcą produktów licencjonowanych - traktowałabym sprzedaż
    > czyichś licencji w ramach dg jako kwalifikującą się do kol. 8, natomiast
    > program kupiony dla siebie i później odsprzedawany - do kol.7 (tak jak
    > przychód od zbywanych środków trwałych używanych do dg - jako że nie jest
    > przedmiotem mojej dział. sprzedaż sprzętu komputerowego, a jedynie
    > wyprzedaję niepotrzebny mi w tej chwili komputer).

    Chyba odwrotnie.
    Kol. 7 - dochody z działalności podstawowej firmy. Więc niezależnie czy
    sprzedajesz czyjeś licencje czy własne wpisujesz tutaj
    Kol. 8. - różne dochody "dodatkowe"

    I cytat z objaśnień do KPiR w wiadomym rozporządzeniu
    7. Kolumna 7 jest przeznaczona do wpisywania przychodów ze sprzedaży
    wyrobów (towarów handlowych) i sprzedaży usług.
    8. Kolumna 8 jest przeznaczona do wpisywania pozostałych przychodów,
    np. przychodów z odpłatnego zbycia składników majątku, otrzymanych kar
    umownych, wynagrodzenia płatnika.