eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiSprzedaż mieszkania spadkowego <5lat i kupno nowego a następnie darowizna › Re: Sprzedaż mieszkania spadkowego <5lat i kupno nowego a następnie darowizna
  • Data: 2015-05-04 18:47:59
    Temat: Re: Sprzedaż mieszkania spadkowego <5lat i kupno nowego a następnie darowizna
    Od: Tom <T...@d...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Podziwiam ludzi
    > 5 złotych 10 razy oglądają, ale jak obracają pół milionem, to nawet
    > przez sekundę się nie zastanowią.

    OK mój błąd zakończmy sprawę, masz rację Witek wiele mi pomogłeś już 2
    lata temu doradzałeś w sprawach spadkowych za co jestem wdzięczny bo
    wszystko było OK, biorę na klatę, jakie są wyjścia z sytuacji?

    czy umowa zamiany mieszkań była by rozwiązaniem?

    nowe mieszkanie jest na mnie

    mieszkanie w którym mieszkam daruję synowi(przecież mogę?), następnie
    dokonuję umowy zamiany mieszkań (nowego zakupionego na mnie) z tym
    starym w którym mieszkam, po darowiźnie w całości będzie na niego,
    wartość mieszkań w zasadzie podobna

    czy podatkowo będzie OK?