    From: Paweł Szostek <m...@g...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Sprzedaż np. to też sprzedaż opodatkowana VAT?
    Date: Tue, 29 Mar 2011 02:07:22 -0700 (PDT)

    On 29 Mar, 00:04, Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> wrote:
    >   Ale tego nie wolno myli : jest osobny przepis, pozwalaj cy *odlicza
    > VAT* od zakup w zwi zanych ze sprzeda o kt rej mowa (mimo, e ona
    > jest NP), na zasadach takich jak przy sprzeda y opodatkowanej.

    Oczywiście to prawda - mogłem odliczyć VAT od zakupów związanych z tą
    sprzedażą.
    Tylko dalej nie jestem pewien czy przy ewentualnej likwidacji firmy
    należy skorygować VAT od tych "skonsumowanych" w całości wydatków
    (prąd, gaz, itd.),
    które służyły tej sprzedaży?

    PS Sorry za niewyszukane słownictwo, ale nie posiadam lepszego.