    From: "cef" <c...@i...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Sprzedaż pracownikom bez marży
    Date: Fri, 16 Jul 2010 16:47:36 +0200

    Krzysztof wrote:

    > A jest? Bo to US musiałby udowodnić, a nie domniemywać.

    Dlaczego myślisz, że musiałby udowodnić?
    W sprawach podatkowych to raczej podatnik musi wykazać, że nie jest
    wielbłądem.
    Niepotrzebny Ci przepis na to, że możnaby od czegoś tam zaplacić podatek.
    Ważne jest, żebyś sobie zdawał z tego sprawę, bo najwyraźniej opierasz się
    o zasadę, że dotychczas się nie czepiali, to znaczy, że jest OK.
    Jakby dobrze poszperać, to odpowiednio twórczy umysł coś by znalazł w
    przepisach
    na każdą operację (coś w rodzaju zasady działania sowieckiej prokuratury)