    From: "Robert M" <robert.boby(wytnijto)@interia.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Sprzedaż samochodu firmowego a dochód
    Date: Thu, 5 Jun 2008 12:04:55 +0200

    Dzięki za odp.
    auto było leasingowane do 2007 roku więc od rat leasingowych mogłem odliczać
    VAT (samochód z kratką) po zakończonym leasingu auto było wpisane do EST
    więc również mogłem korzystać z odliczeń Vat od kosztów ekspoloatacji czyż
    nie? Wydatki nie były wpisywane do KUP bo i jak skoro byłem na ryczałcie. W
    2008 zmieniłem formę rozliczenia na KPiR, a chcę sprzedać samochód jaki
    PDOF?