    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Date: Thu, 7 Jan 2016 11:01:26 +0100
    From: "G.S." <s...@s...com.pl>
    Subject: Re: Sprzedaż towaru poniżej ceny zakupu

    On Thu, 31 Dec 2015, Marek wrote:

    > Witam,
    >
    > prowadzę działalność gospodarczą opartą o KPiR. Zauważyłem, że kilka towarów
    > przepisuję już w kolejnej inwentaryzacji i jeśli nie obniżę gruntownie ceny to
    > na pewno ich nie sprzedam. Czy muszę sporządzać protokół przeceny ?

    Sprawdziłeś w przepisie?
    Literalnie wymaga on jedynie ujawnienia ceny nabycia/wytworzenia
    na spisie. Protokół w dowolnej formie w sumie robi się dla siebie,
    bo jak Ci za 4 lata kontrola zawita, to będziesz sobie przypominał
    jak to było i dlaczego, tudzież czy aby na poczekaniu nie wymyślasz
    (a przekręcisz słowo i się nie wytłumaczysz :D).
    A tak jest kwit, na nim wszystko wyjaśnione...

    http://www.przepisy.gofin.pl/przepisy,3,13,13,721,89
    312,20140805,4-31-sposob-prowadzenia-ksiegi-przez-po
    datnikow-niebedacych.html

    > Pozdrawiam i najlepszego w Nowym Roku życzę

    Wzajem!

    pzdr, Gotfryd
    (KPiR, VAT)