eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiSprzedaż usług samemu sobie do celów prowadzenia działalności › Re: Sprzedaż usług samemu sobie do celów prowadzenia działalności
    From: AM <brak@poprawnego_adresu.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Sprzedaż usług samemu sobie do celów prowadzenia działalności
    Date: Mon, 20 Dec 2010 09:10:19 +0100

    Witam

    Dziękuję za odpowiedzi.

    > Co rozumiesz przez zwrot "uzupełnić wydaną kwotę"? Przecież już ją wydałeś.
    > Doładowanie, wykupienie punktów (czy jak twój dostawca-hurtownik sobie
    > to nazwał) to po prostu zakup usługi. Skończyły się punkty - usługa
    > wykonana. Dokupienie punktów to wykupienie kolejnej usługi
    > (np.przedłużenie rezerwacji miejsca, zwiększenie powierzchni dyskowej
    > itp., punkty są po to, żebyś mógł bardziej elastycznie zdecydować na co
    > te "punkty" przeznaczysz w ramach oferowanej przez hurtownika usługi)

    W moim przypadku chodzi o domeny i certyfikaty SSL. Czyli z tych
    wykupionych punktów, powstanie kilka "niezależnych" usług dla kilku
    klientów. Być może się mylę i cały czas jest z mojego punktu widzenia
    jest to jedna usługa przeze mnie kupiona (czyli X punktów).

    Ale czy nie muszę jakoś ewidencjonować "wydatkowania" tych punktów na
    własny użytek. Gdyby się ktoś doczepił, że zakupiłem punktów za kwotę
    X, a część "znikło" ponieważ przeznaczyłem je na użytek firmy. A
    resztę na klientów (i tu mam faktury wystawione).

    Czy też nic nie ewidencjonuje, nic nie wystawiam, w razie gdyby się
    ktoś doczepił to będę tłumaczyć, że Y punktów poszło na to a Z na tamto?

    Życzę Wesołych Świąt i Szczęśliwego Nowego Roku.